Wikia

GTA Wiki

Śmieciarka

Dyskusja0
5188stron na
tej wiki
POJAZD
Śmieciarka
Śmieciożer
(ang. Trashmaster)
Śmieciożer (III)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
Typ ciężarówka (śmieciarka)
Przypomina Mack MR (III, LCS),
Mack LE Refuse Collection Truck (IV)
Tuning brak
Zobacz Garbage Truck

Śmieciarka – pojazd użytku publicznego występujący w Grand Theft Auto III (jako Śmieciożer; ang. Trashmaster), Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto IV.

Tak jak większość pojazdów użytku publicznego w serii, Trashmaster nie ma żadnych specjalnych funkcji (jedynie w GTA Liberty City Stories służy do wykonywania misji pobocznej Trash Dash). Jest to jeden z najwolniejszych i najgorzej prowadzących się pojazdów w serii. Jego zaletami są rozmiar, masa i wytrzymałość. Trashmastera można znaleźć na terenach przemysłowych wszystkich miast. W GTA IV, została do niego dodana możliwość otwierania i zamykania tylnej klapy.

W ciągu serii, wygląd Trashmastera pozostał niezmieniony, zmiany dotyczyły tylko szoferki. W GTA III i Liberty City Stories, pojazd ten przypomina Macka MR. W Vice City i Vice City Stories jest bardzo podobny do Yankee, różni się od niego jedynie wyglądem osłony chłodnicy. W GTA San Andreas, nadal przypomina Yankee, ma jednak zmienione światła przednie i dodane światła kierunkowe. W tej grze, na pojeździe można zobaczyć logo Sanitary Andreas. W GTA IV, Trashmaster jest najbardziej realistyczny; obok tylnej klapy możemy zobaczyć dwóch pracowników LSD. W tej grze, pojazd przypomina Macka LE Refuse Collection Truck.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki