Wikia

GTA Wiki

Śmieciarka

Dyskusja0
5396stron na
tej wiki
POJAZD
Śmieciarka
Śmieciożer
(ang. Trashmaster)
Śmieciożer (III)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ ciężarówka (śmieciarka)
Przypomina Mack MR (III, LCS),
Mack LE Refuse Collection Truck (IV)
Tuning brak
Zobacz Garbage Truck

Śmieciarka – pojazd użytku publicznego występujący w Grand Theft Auto III (jako Śmieciożer; ang. Trashmaster), Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto IV oraz Grand Theft Auto V.

Tak jak większość pojazdów użytku publicznego w serii, Trashmaster nie ma żadnych specjalnych funkcji (jedynie w GTA Liberty City Stories służy do wykonywania misji pobocznej Trash Dash). Jest to jeden z najwolniejszych i najgorzej prowadzących się pojazdów w serii. Jego zaletami są rozmiar, masa i wytrzymałość. Trashmastera można znaleźć na terenach przemysłowych wszystkich miast. W GTA IV, została do niego dodana możliwość otwierania i zamykania tylnej klapy.

W ciągu serii, wygląd Trashmastera pozostał niezmieniony, zmiany dotyczyły tylko szoferki. W GTA III i Liberty City Stories, pojazd ten przypomina Macka MR. W Vice City i Vice City Stories jest bardzo podobny do Yankee, różni się od niego jedynie wyglądem osłony chłodnicy. W GTA San Andreas, nadal przypomina Yankee, ma jednak zmienione światła przednie i dodane światła kierunkowe. W tej grze, na pojeździe można zobaczyć logo Sanitary Andreas. W GTA IV, Trashmaster jest najbardziej realistyczny; obok tylnej klapy możemy zobaczyć dwóch pracowników LSD. W tej grze, pojazd przypomina Macka LE Refuse Collection Truck.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki