Wikia

GTA Wiki

Łapy na maskę!

Dyskusja0
5428stron na
tej wiki
MISJA
Łapy na maskę!
(ang. All Hands On Deck!)
Łapy na maskę! (5)
Ochrona jachtu Corteza
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Juan Cortez (VC - HUD) Juan Cortez
Lokalizacja jacht Corteza w marinie w Ocean Beach, Vice City
Cel ochrona Corteza i jego jachtu
Nagroda $5 000,
Ścigacz
Wymagania Czekając na śmierć
Odblokowuje nic
Niezaliczenie śmierć pułkownika,
wejście do dowolnego pojazdu

Łapy na maskę! – piąta i ostatnia misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam pułkownik Juan Garcia Cortez.

Solucja Edytuj

Po wszystkich rzeczach, które przez nas pułkownik Cortez uczynił Francuzom, poczuł on potrzebę ulotnienia się z miasta. Przeczuwa, że Francuzi nie pozwolą mu opuścić go przy życiu. Tommy proponuje pomoc w odparciu ataku francuskich agentów.

Po zakończeniu pierwszego przerywnika rozpocznie się drugi, podczas którego do doków przyjadą w samochodach Francuzi, a następnie przesiądą się do łodzi. Gdy odzyskamy kontrolę nad Tommym, jak najszybciej zaczynamy niszczyć łodzie wrogów - najlepiej za pomocą jakiejś broni ciężkiej (minigun, M-60) lub karabinu szturmowego (Ruger, M4). Pomocnicy pułkownika będą nas informowali, z której strony czeka nieprzyjaciel. Gdy pozbędziemy się pierwszej fali Francuzów, jacht popłynie dalej. Jednakże, pod mostem na wyspę Prawn napotka na blokadę, utworzoną z kilku małych i średnich łodzi.

Skupiamy swoją uwagę na blokadzie - niszczymy ją na początku, w międzyczasie niszcząc pontony kierowane przez agentów. Po chwili, nad jacht przylecą jeden po drugim dwa Mavericki. Niszczymy je bardzo ostrożnie, gdyż przed wybuchem mogą spaść na nas lub na pułkownika. Gdy pozbędziemy się już tych dwóch helikopterów, rozpocznie się ostatnie wyzwanie w tej misji - zniszczenie Huntera. Szybko ostrzeliwujemy go z broni ciężkiej, unikając pocisków z jego działek.

Po zabiciu wszystkich wrogów i zniszczeniu zapory wodnej, pułkownik Cortez podziękuje nam za całą współpracę i poprosi nas o zaopiekowanie się Mercedes. Na końcu, przekaże nam swoją łódź, w której zakończymy misję.

Ciekawostki Edytuj

  • Po rozpoczęciu misji, w naszym slocie broni białych pojawi się katana.
  • Francuzi przyjeżdżają do mariny czarnymi Washingtonami.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Łapy na maskę!
Kent Paul (VC - HUD) Czekając na śmierć

Więcej od Wikii

Losowa wiki